Företagen i Vallentuna
intresserade av avfall och stor
kundnöjdhet bland hushållen

På Näringslivsdagen i Vallentuna visade många verksamheter intresse för Vallentuna kommuns monter om avfall och Gröna linjen. Kommunens avfallsavdelning har också via en enkät undersökt kundnöjdheten bland hushållen, vilket visade sig vara väldigt stor.

Vallentuna kommun har under hösten genomfört en undersökning om hur abonnenterna uppfattar servicen hos Ragn-Sells kundtjänst.
Mätning av kundnöjdheten genomfördes med kunder som haft kontakt med entreprenörens kundtjänst under året. Svarsfrekvensen låg på 73 procent (348 svar).

Drygt nio av tio kunder (92%) svarar att de sammanfattningsvis är ganska eller mycket nöjda med bemötandet från kundtjänsts sida.
Andelen som är ganska eller mycket missnöjda ligger på sju procent.

På Näringslivsdagen i november informerade kommunen om avfall från verksamheter samt Gröna linjen. Avfallsansvarige Beri Fajic uppger att det är en intressant fråga och att många besökare kom fram och ville prata avfall.

Till denna mässa tog SÖRAB fram en roll-up om Gröna Linjen som alla ägarkommuner kan låna till liknande sammanhang.

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår